PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR GARANTIJOS

Grąžinimas ir garantijos

GARANTIJOS

Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai.

Garantinis laikotarpis yra nurodytas garantiniame talone. Jei garantinis laikotarpis yra pasibaigęs, prekė nėra priimama garantiniam taisymui.

Sugedus prekei, dėl garantinio taisymo atlikimo reikia teirautis telefonu, arba nuvykti adresu, nurodytu garantiniame talone.

Pateikdami prekę taisymui, būtinai pateikite pirkimo dokumentą čekį arba sąskaitą faktūrą.

 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Daiktų grąžinimas vyksta vadovaujantis LR įstatymų numatyta tvarka. Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsakote Jūs. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, mes ar mūsų atstovas nepriima daikto grąžinimui. Daiktas turi būti grąžinamas toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota. Kai grąžinama nekokybiška prekė (po to, kai raštiškas išvadas apie prekės kokybę pateikia įgaliota serviso įmonė), mes įsipareigojame priimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Jei neturime analogiškos prekės, grąžiname Jums už prekę sumokėtus pinigus arba pasiūlome kitą prekę už atitinkamą kainą.